Hoppa till innehåll
Beställdes före 23:59, skickas i morgon!
Beställdes före 23:59, skickas i morgon!

Vanliga frågor

Se de vanligaste frågorna här, men om du fortfarande behöver hjälp kan du kontakta oss på info@boomz.se.

Leverans

Vi har ingen minsta beställningsmängd och vi tar hand om fraktkostnaderna för din beställning.

Från och med att din beställning har anlänt till postorderföretaget finns Track and Trace-informationen tillgänglig. Vänligen vänta 1-3 arbetsdagar för behandling.

Beställ

Eftersom vi skickar produkterna direkt från leverantören har vi en genomsnittlig leveranstid på 7-14 arbetsdagar i Nederländerna. Vår unika affärsmodell gör det möjligt för oss att spara på transport-, lagrings-, förpacknings- och fraktkostnader. I gengäld kan vi erbjuda produkterna till ett lägre pris än konkurrenterna. Dessutom tar vi också hand om fraktkostnaderna.

Uppdatering: Den nuvarande koronakrisen påverkar tyvärr också vår leveranstid, så din beställning kan bli försenad. Vi hoppas på din förståelse! Har du fortfarande inte fått din beställning efter 18 arbetsdagar? Kontakta oss då. Vi tittar gärna på det tillsammans med dig!   

Jag är ledsen att höra att du inte har fått din beställning ännu! I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. På grund av oförutsedda omständigheter kan det ibland hända att en beställning försenas.

Har du fortfarande inte fått något efter 18 arbetsdagar? Vänligen kontakta oss. Vi tittar gärna på det tillsammans med dig!

Vi samarbetar med flera leverantörer, så det är möjligt att produkterna skickas separat. Om en produkt saknas får du den vanligtvis inom några arbetsdagar. Vi ber om ursäkt för besväret!

Nej, tyvärr kan vi inte ändra din beställning. För att kunna leverera din beställning så snart som möjligt skickas den vidare till vår leverantör.

På vår sida för spårning kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.   

Returnerar

Om du av någon anledning inte är nöjd med en produkt som du har köpt kan du returnera en beställning till oss inom 14 dagar utan att ange någon orsak. När vi har kontrollerat produkten ser vi till att köpesumman överförs till ditt konto inom 14 dagar.

Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Vi tar gärna tillbaka alla returnerade produkter. Om en produkt är i ett sådant skick att vi inte kan ta emot den kan vi dock bli tvungna att returnera den till dig. Kontrollera alltid att produkten har etiketter och märken och att det inte finns några tecken på användning.

En returförsändelse ska alltid förses med en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.